Welkom bij Tour de Boer!

’s Ochtends vroeg met de trekker het land op of ’s avonds net voor het avondeten de melkput in: onze Zuid-Hollandse boeren zijn dagelijks druk met hun veeteelt of akkerbouw. Dat is goed, want we hebben onze boeren hard nodig! De SGP steunt de boeren en organiseert daarom in december en januari ‘Tour de Boer’. Tijdens de ‘Tour de Boer avonden’ gaan we samen met politici, deskundigen, boeren en geïnteresseerden in gesprek. We denken na over de huidige uitdagingen, maar nog belangrijker: hoe gaan we deze problematiek ombouwen naar kansen voor de toekomst? Uiteraard is er voldoende ruimte om het gesprek onderling aan te gaan!

Uw aanwezigheid tijdens deze avonden is belangrijk, omdat de SGP uw input gebruikt voor de eventuele coalitieonderhandelingen na de verkiezingen. Daarnaast is het een mooie mogelijkheid om politici te spreken en uw problematiek voor te leggen.

Tour de Boer Zuid-Holland bestaat uit 5 avonden, waarin we ook in uw gemeente langs komen! Hieronder vindt u de planning, met het avondprogramma.

U kunt zich onderaan de pagina aanmelden voor één van de avonden.

Woensdag 8 februari om 20:00

• Gemeente Molenlanden en IJsselmonde
  • De Til in Giessenburg
  • Nico de Jager, Roelof Bisschop (Tweede Kamerlid SGP), Kees Baan (lokale ondernemer), Geesje Rotgers (Agrifacts) en Bas de Groot (Waterschap) zijn aanwezig.

Donderdag 9 februari om 20:00

• Duin- en Bollenstreek / Delflandse kust / Midden Delfland
  • Locatie: De Proeverij in Lisse
  • Peter Schalk (Eerste Kamerlid SGP), Nico de Jager (Lijsttrekker Provincie Zuid-Holland) en lokale agrariërs zijn aanwezig

Donderdag 9 maart om 20:00

• Moerkapelle
  • Locatie volgt
  • Sprekers volgen

Meld u hieronder aan voor een Tour de Boer avond

{{ errors.first("field_4528") }}
{{ errors.first("field_4529") }}
{{ errors.first("field_4530") }}

Lid worden

Dankzij zo'n 30.000 SGP-leden, kunnen wij, landelijk en lokaal, een vuist maken in de politiek. Wil jij hier ook aan bijdragen?

Doneren

Is een lidmaatschap niet wat je zoekt, of je bent al lid? Ook financiële steun stellen wij erg op prijs.

Werk mee

Wil jij bijdragen aan het behalen van onze doelen? Bekijk dan de openstaande vrijwilligers- en vaste functies.